Najčastejšie dotazy
Profil a prihlásenie
Na využívanie všetkých výhod partnerského programu Jägermeister je potrebné byť prihlásený pod svojím IČO a byť prevádzkovateľom reštaurácie, baru, pohostinstva, kaviarne, stánku s nápojmi alebo inej gastronomickej prevádzkarne na území Slovenska. Ako používateľské meno odporúčame uviesť názov vášho podniku. Ďalej treba vyplniť e-mailový a telefonický kontakt, prostredníctvom ktorého sa s vami môže skontaktovať dopravca pri doručovaní zásielok. Dopravu máte od nás vždy ZDARMA.
Ak uprednostňujete komunikáciu e-mailom alebo formou SMS, môžete nám svoju preferenciu označiť. Na poslanie informácií (max. 3x mesačne) dáme prednosť vami označenému variantu, ak to bude možné.
Po registrácii prosím vyčkajte na emailové schválenie Vášho účtu - overujeme IČO, či zodpovedá našim obchodným podmienkam. Pokiaľ Vám email nedorazí do 48 hodín (skontrolujte spam), účet pravdepodobne nebol schválený. V prípade otázok k účtu nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.
Dajte si poslať nové heslo. Ak si nepamätáte celé prihlasovacie údaje, môžete sa s nami skontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, v ktorom uvediete svoje IČO, celé meno a názov podniku.
Do svojho profilu sa môžete dostať cez ikonku panáčika v pravom hornom rohu webovej stránky jagerpromo.sk. Tu môžete zmeniť požadované údaje.
Máte záujem o spoluprácu s Jägermeister aj nad rámec partnerského programu na webe www.jagerpromo.sk? Napíšte nám cez kontaktný formulár a uveďte, akej prevádzkarne by sa mala spolupráca týkať (adresa a názov), pre koľko ľudí podnik je a koľko litrov Jägermeistera predáte za mesiac. Ak máte sezónny stánok alebo kiosk, napíšte nám o ňom trochu viac. Vašu žiadosť potom odovzdáme nášmu obchodnému zástupcovi, ktorý sa s vami čo najskôr skontaktuje.
Objednávka a body
Na objednanie balíčka Jägermeister je potrebné vyplniť kontaktné údaje, ktoré využijeme na poslanie balíčka, a identifikovať sa ako podnikateľ v gastronómii na Slovensku a zadaním svojho IČO.
Na vybraných 1 l fľašiach Jägermeister môžete nájsť stieracie pole, pod ktorým sa skrýva kód, alebo ho nájdete na zadnej strane etikety po vypití fľaše.
Za kód zadaný z 1 l fľaše sa vám po zadaní do určeného poľa automaticky pričíta 20 bodov. Za nazbierané body si môžete vybrať a objednať z katalógu, ktorý pre vás pravidelne rozširujeme. Objednávku vám potom ZDARMA doručíme až do vášho podniku.
Kódy nájdete v slovenských veľkoobchodoch a pobočkách Makro/Metro na vybraných 1 l fľašiach Jägermeister.
Každý kód možno zadať iba raz. Ak vám pole na vloženie kódu neberie číslo, ktoré ste zadali, automaticky vás upozorní na možný dôvod:
- kód neexistuje – skúste zadať ešte raz v správnom poradí,
- kód ste už raz zadali – nájdete ho uložený na svojom profile,
- kód už zadal iný používateľ – s týmto variantom by ste sa nemali stretnúť, ak áno, obráťte sa na nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára.
Na objednanie treba mať založený účet na vaše IČO a byť majiteľom gastronomickej prevádzkarne. Každá položka v katalógu sa dá získať za rozdielny počet bodov, ktoré môžete nazbierať z vybraných 1 l fliaš Jägermeister. Po nazbieraní bodov si môžete vložiť do košíka vybrané položky a raz mesačne si ich môžete dať ZDARMA poslať do svojho podniku.
Na vybraných 1 l fľašiach Jägermeister môžete nájsť stieracie pole, pod ktorým sa skrýva kód, alebo ho nájdete na zadnej strane etikety po vypití fľaše.
Kódy nájdete len na vybraných 1 l fľašiach Jägermeister.
Na objednanie musíte byť prihlásený/-á a mať nazbieraný dostatočný počet bodov (1 l fľaša = 20 bodov). Objednať si z katalógu môžete len 1x mesačne, preto odporúčame bodmi šetriť a potom urobiť jednu väčšiu objednávku.
Objednanie vybraných položiek (za 1 bod) je na každý podnik množstevne obmedzené. Konkrétne ide o plagáty, stojančeky na stôl, samolepky na stôl a ostatné papierové materiály. Limit je uvedený v detaile položky. Ak ste už limit prekročili, ďalšie objednanie už nebude možné.
Objednávať môžete vždy 1x za kalendárny mesiac. Preto odporúčame bodmi šetriť a potom vytvoriť jednu väčšiu objednávku.
Nazbierané body nemajú exspiráciu, môžete ich teda zbierať a šetriť si ich na hodnotnejšie položky z katalógu tak dlho, ako potrebujete.
Ak dostanete poškodený balíček, ihneď skontrolujte obsah zásielky a prípadne reklamujte priamo u dopravcu. Poškodenú zásielku nám môžete aj odfotografovať a fotografiu nám môžete poslať cez kontaktný formulár. Dopravca vám následne dovezie nový balíček.
Doprava
Objednávky štandardne doručujeme do 3 pracovných dní. Maximálne však do 1 týždňa.
Ak sa vaša objednávka omeškala, skontaktuje sa s vami zásielková služba formou SMS.
Doručujeme len na územie Slovenska. Partnerský program Jägermeister na stránkach www.jagerpromo.sk je určený len pre podnikateľov v gastronómii, podnikajúcich na Slovensku.
Balíky sa doručujú podľa jednotlivých regiónov priamo spoločnosťami DPD, TPL, prípadne spolupracujúcimi spoločnosťami.
Menšie zásielky Slovenskou poštou priamo do Vašej schránky.
Zásielková služba sa dvakrát pokúsi doručiť balík. Ak sa jej ho ani na druhý pokus nepodarí doručiť, vracia sa zásielka do skladu.
Jäger mašina
Jäger mašina je profesionálne mraziace zariadenie určené do podnikov na servírovanie ľadovo namrazeného Jägermeistera. Aby ste svojim zákazníkom predali ešte viac štamprlíkov a priniesli im jedinečný zážitok, servírujte Jägermeister vždy z Jäger mašiny a do ľadovo namrazených štamprlíkov.
Jäger mašinu si môžete objednať priamo na stránkach www.kuptapmasinu.sk za cenu 349 EUR s DPH.
Po jej uhradení vám Jäger mašinu ZDARMA dovezieme priamo do podniku.
Kód – sériové číslo nájdete na zadnej strane Jäger mašiny.
Ak je sériové číslo Jäger mašiny, ktoré nájdete na zadnej strane prístroja, nečitateľné alebo úplne chýba, môžete nám poslať jej fotografiu prostredníctvom kontaktného formulára. Body vám následne načítame.
Ak máte technické problémy, kontaktujte servis na +421 948 867 000
Základnú údržbu Jäger mašiny zvládnete priamo na barovom pulte. Po vytočení celého obsahu Jäger mašinu vypnite, nechajte ju 10 minút stáť a potom ju prepláchnite vlažnou vodou (vodu nalejte do otvoru na fľašu). Všetku vodu vyčapujte von, čím prečistíte vnútro Jäger mašiny od zvyškov Jägermeistera. Jäger mašinu nikdy nezapínajte, kým nie je všetka voda vonku, inak voda zamrzne a Jäger mašina sa poškodí. Nezabudnite pravidelne umývať odkvapkávač a vzduchový filter, ktorý nájdete naspodku Jäger mašiny po vybratí odkvapkávača. Zanesenie filtra zabraňuje ochladzovaniu Jäger mašiny. Filter môžete dať do umývačky alebo opláchnuť pod prúdom teplej vody.
Použitie Jäger mašiny je veľmi jednoduché. Stačí ju zapojiť do štandardnej zásuvky 230 V a zapnúť spínačom. Na hrdlo fľaše Jägermeister nasadíte špeciálny narážač, ktorý je súčasťou balenia, a fľašu nasadíte na hornú časť Jäger mašiny. Nemusíte sa báť, že vám fľaša s narážačom pri otočení vytečie. Narážač zabraňuje vyliatiu dovtedy, kým sa fľaša pevne usadí v Jäger mašine.
Jäger mašinu zapnite minimálne 15 minút pred použitím. Pred obslúžením prvého zákazníka odporúčame odtočiť jeden štamprlík pomimo, aby ste mali istotu optimálneho namrazenia. Jägermeister servírujte do namrazeného skla, aby si udržal správnu teplotu. Po skončení prevádzkových hodín nezabudnite Jäger mašinu opäť vypnúť.
Výzva Jägermeister
Na splnenie výzvy musíte byť zaregistrovaní a prihlásení. Predmetom výzvy je vždy splnenie určitej úlohy spojenej s Jägermeister. Splnenú úlohu odfotografujete podľa zadania a pošlite prostredníctvom špeciálneho formulára na schválenie. Hneď ako fotografie vyhodnotíme a výzvu vám uznáme, odomkne sa pre vás unikátna odmena.
Odmenu si môžete objednať len 1x 45 dní od skončenia výzvy a do vydania zásob.
Výzvu obyčajne schválime do 2 pracovných dní od poslania fotografií.
Odmenu za splnenú výzvu si vložíte do košíka ako ostatné položky z katalógu. Pozor, množstvo odmien je obmedzené, objednanie preto neodkladajte.
Informácie o novej výzve vám prídu na registrovaný e-mail a nájdete ich aj v aktualitách na úvodnej stránke.